»Kdor pozna predšolske otroke, ve, da se radi stisnejo. Njihovo glavno delo je igra in to je igra s sovrstniki.«
»Ti otroci so večinoma večorgansko bolni, z različnimi primanjkljaji, okvaro sluha, vida, gibalno ovirani, duševno manj razviti, potrebujejo številne pripomočke za dihanje, za hranjenje, za premikanje. Igra, druženje s sovrstniki, vrtec in šola so njihove pravice, enake, kot veljajo za zdrave otroke.«
»Kot predšolski otrok sem vedel, sem hotel, sem želel, vonj barv – in slikati.«
»Če se z otrokom v celotnem predšolskem obdobju ni dogajalo ničesar posebnega, ni potrebe, da se starši pretirano obremenjujejo s tem, ali je otrok pripravljen ali ne za šolo.«
»Centri za sluh se namreč razvijajo samo s poslušanjem. Zato je odločilno, da v predšolskem obdobju gluhim in naglušnim otrokom omogočimo spoznavanje sveta zvoka.«
»Kot starš dveh predšolskih otrok si še toliko bolj ne predstavljam, da me delodajalec ne bi pustil, da otroka pospremim v šolo.«
»Če bi lahko otroke zdravili že v predsimptomatski fazi, torej ko bolezen še ni pokazala bolezenskih znakov, bi se ti otroci v teoriji lahko razvijali kot popolnoma zdravi sovrstniki.«
»To so dela, ki so namenjena najmlajšim, torej cicibanom, predšolskim otrokom, kot tudi daljša dela, povesti.«
»V predšolskem obdobju moramo biti pozorni, če je otrok apatičen, če zavrača hrano, je razdražljiv, žalosten, pretirano jokav...«
»Na prvi stopnji gre predvsem za besede same in ilustracijo, tako da je ta namenjena tudi predšolskim otrokom.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju