»Kdor pozna predšolske otroke, ve, da se radi stisnejo. Njihovo glavno delo je igra in to je igra s sovrstniki.«
»Ti otroci so večinoma večorgansko bolni, z različnimi primanjkljaji, okvaro sluha, vida, gibalno ovirani, duševno manj razviti, potrebujejo številne pripomočke za dihanje, za hranjenje, za premikanje. Igra, druženje s sovrstniki, vrtec in šola so njihove pravice, enake, kot veljajo za zdrave otroke.«
»S fleksibilnim normativom občine absolutno žrtvujejo kakovost predšolske vzgoje, ki je odločilna za nadaljnje izobraževanje vseh otrok.«
»Kot predšolski otrok sem vedel, sem hotel, sem želel, vonj barv – in slikati.«
»Če se z otrokom v celotnem predšolskem obdobju ni dogajalo ničesar posebnega, ni potrebe, da se starši pretirano obremenjujejo s tem, ali je otrok pripravljen ali ne za šolo.«
»Če bi lahko otroke zdravili že v predsimptomatski fazi, torej ko bolezen še ni pokazala bolezenskih znakov, bi se ti otroci v teoriji lahko razvijali kot popolnoma zdravi sovrstniki.«
»Centri za sluh se namreč razvijajo samo s poslušanjem. Zato je odločilno, da v predšolskem obdobju gluhim in naglušnim otrokom omogočimo spoznavanje sveta zvoka.«
»Kot starš dveh predšolskih otrok si še toliko bolj ne predstavljam, da me delodajalec ne bi pustil, da otroka pospremim v šolo.«
»S pravilno in smotrno vzgojo bodo že otroku predšolske dobe utrjevali vse osnove za življenje, v skupnosti, za pravilen odnos do dela, do družbe, do vsega, s čemer se mora otrok seznaniti že v tej dobi ...«
»To so dela, ki so namenjena najmlajšim, torej cicibanom, predšolskim otrokom, kot tudi daljša dela, povesti.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju